Bushin no jutsu
 Ranga:D Chakra: 1 klon x 10 Opis: Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
Kawarami no jutsu
 Ranga:D Chakra: 20 Opis: Techinka stosowana przez większość ninja. Jutsu przypomina technikę teleportacji jednak działa na innej zasadzie. Najpierw aktywujemy technikę, jeżeli wtedy zaatakuje nas przeciwnik technika zadziała i na nasze miejsce pojawi się pniak, głaz lub coś innego, a my oddalimy się od przeciwnika o 20 metrów.
Nawanuke no Jutsu
 Ranga: D Chakra: 15 Opis: Jutsu pozwala na uwolnienie się z "skrępowanej" sytuacji. Na przykład jeżeli jesteśmy związani technika pozwoli nam na uwolnienie się. Jutsu szczególnie przydatne przy technice Sharingan Soufuusha Sannotachi.
Doku Kiri
 Ranga: C Chakra: 85 Opis: Shinobi wypuszcza z ust ogromne masy trujących oparów, które mogą skutecznie obezwładnić przeciwnika. Owe jutsu może służyć jako element zaskoczenia podczas ucieczek, bądź przy zakładaniu pułapek. Działa najlepiej na krótkim dystansie. Wymaga 42 punktów Kontroli Chakry !
Kekkai Houjin
 Ranga: B Chakra: 40 chacry i 1 notka Opis: Technika polega na rozmieszczeniu notek tak aby powstał kwadrat. Gdy przeciwnik wejdzie w dany obszar notki wybuchają! Wymaga 20 punktów Kontroli Chakry !
Kage Bushin no Jutsu
 Ranga: B Chakra: 60 x1 klon Opis: Tworzymy klony które mogą zarówno walczyć, bronić się i używać jutsu jak my. Po ich zniknięciu, przekazują swe doświadczenie, osobie używającej tej techniki. Wymaga 35 punktów Kontroli Chakry !
Taiju Kage Bunshin no Jutsu
 Ranga: S Chakra: 300 x 1000 Opis" Jest to lepsza odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Technika ta wymaga ogromnych pokładów Chakry. Użytkownik wykonuje specjalną pieczęć i tworzy wielką armię swoich klonów, która może się składać z dziesiątek, a nawet z setek kopii użytkownika. Następnie wykonawca przeprowadza zmasowany atak na przeciwnika, który zazwyczaj kończy się jego zmiażdżeniem. Wymaga 200 punktów Kontroli Chakry !
|